29 Haziran 2010 Salı

Dünyanın iyileşmesi için niyetler...

Beşeriyetin sebebiyet verdiği zehirli atıklar konusunda uyanmasına ve bunları temizlemesine niyet ediyorum.

Beşeriyetin ileride oluşabilecek diğer zehirli atık durumlarına sebebiyet vermeden oluşan zehirli atıkları doğal yollarla temizlemesine niyet ediyorum.

Bilimin şuurlanarak, denizlerin ve toprakların kendi kendini iyileştirmesi için gerekli ilaçları ortaya çıkarması için niyet ediyorum.

Uluslararası iş yapan büyük firmaların ve bankaların kendi karların feragat edip elde ettikleri gelirleri çevrenin zehirli atıklardan temizlenmesinde kullanması için niyet ediyorum.

Ülkeleri yöneten hükümetlerin çevrenin zehirli atıklardan arınması için gerekli finansal mekanizmaları oluşturması için niyet ediyorum.

İnsanların çevre kirliliği sonucu oluşan atıkları yeryüzü ve yeryüzü sularını temizlerken çeşitli sosyal organizasyonlar kurarak bunlar vasıtası ile ucuz teknikleri uygulaması yönünde niyet ediyorum

Geçmişimde çevre kirliliği adına her ne etkide bulunduysam ben benim ben kendimi affetmeye niyet ediyorum.

İç dünya ve dış dünya insanların arasındaki çevrede kutupluluğa sebebiyet veren zehirli atıklar ve atıkları iptal etmeye niyet ediyorum.

İç dünya insanlarının yardımıyla dış dünyanın temizlenmesine niyet ediyorum.

Beleriyetin çevreyi kirletmeyen ve dünyanın rezonansı ile uyumlu enerji kaynakları bulmasına niyet ediyorum.

Yükseliş yolunda genişleyen şuur haline farkındalık sahibi varlığın biyolojiye ve gelecek nesillerin ihtiyacı olabilecek her türlü organik kaynağın sağlıklı bir şekilde tezahür etmesine niyet ediyorum.

Kendime yükseliş yolumda zehirli olmayan bir ortam vermeye niyet ediyorum.

Kendi bedenime ihtiyacı olan her türlü doğal temiz taze kaynağı verirken yükseliş yolunda yürürken sağlıklı olması için niyet ediyorum.

Dünya üzerinde daha önce mevcut olmuş atalarımın, kendi bedenlerinde olmaması gereken durumu deneyimlemiş olmalarına rağmen onları affetmeye niyet ediyorum.

İç dünya ve dış dünya arasındaki beslenme kaynakları ve şifa amaçlı bitkilerin bilgilerinin kutupluluğunu kendi içimde sona erdirmeye niyet ediyorum.

Yükseliş yolundaki varlığın ve ailesinin daha az çevre kirliliği ve onun yan etkilerini barındıran bir çevreye doğru hareket etmesine ve kendisine daha sağlıklı olabilecek kaynakları beslemesine niyet ediyorum.

Ben kendini yükseltmiş sorumluluk almış sosyal organizasyonlarda doğmaya niyet ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder