16 Eylül 2010 Perşembe

P'taah-Pleiades Mesajları 1 adlı kitaptan...

"...Ne kadar büyük bir arayış içinde olursanız, ne kadar acele ve telaş içinde olursanız, ilerleme o kadar yavaş olur. Yapmanız gereken (tek) şey, yaşamın akışına uymaktır. Bu "OLMAK" tır. Her şeyin en büyük uyumlayıcısı, kahkahalarla gülmektir. Daha çok oynayın, daha çok gülün. Bu bir "Yaplar" ve "Yapma" lar meselesi değildir. "Doğru" ve... "yanlış", "İyi" ve "Kötü" diye bir şey yoktur. Ve gerçekte, "Yanlış" karar diye (de) bir şey yoktur. Her şey bir öğrenme sürecidir ve sizin burada oluşunuzun nedeni de budur.

......

Yargılama yok, sevgili Varlıklar. Yukarılarda, yaptıklarınızın kaydını tutan bir "Tanrı" yoktur. (Beşer) İnsanlık, bulutlar arasında oturan bir "Yaşlı Adam" şeklindeki bir Tanrı kavramı ile büyümüştür. Ve siz büyüdüğünüz ve Akli olarak bu Mitolojiyi dışladığınız zaman bile-kalben hala hepiniz- bulutlarda oturan Tanrının sizi gözetim altında tuttuğunu düşünürsünüz. Pekala sevgili dostlar, ben tüm Gökyüzünü araştırdım, baktım, baktım ve böyle bir Tanrı bulamadım."TANRI HERŞEY" dir, o aynı zamanda "SİZ" siniz. (Ve) Gerçekte (de) siz "O" sunuz...."
 
Sevgili dostumuz Süleyman Kaya'ya teşekkürlerle...

1 yorum:

  1. Sevgili kardeşim,
    Siz de benim gibi spiritualizme meraklısınız herhalde. Ancak internet ruhlarla
    ilgisi olmayan pek çok site ve mesajla dolu. Bunlardan bir tanesi Pleaiades Konseyi'ni çok
    kötü hırpalamış. Siz ne dersiniz?
    http://www.angelfire.com/ri2/ruhiselman/rs86.html
    Saygılarımla,

    YanıtlaSil