29 Mayıs 2010 Cumartesi

Melekler ile İletişim

ekin duman'dan


Meleklerle iletişimin çoklu yolları var ve çok basit, melek dili hislerin sezginin dili, sözsüz dil, meleklerle tüm sözsüz yollarla iletişebilirsin, nefesle, müzik, renkler, kokular, rüyalar, hislerin yolu, buradaki anahtar sevgidir, şefkattir, bu olduğunda kalbin sevinçle, onların sevgisiyle dolar, gözlerinden yaşlar akar, huşu, farklı bir huzur ve şefkat gibi güzellikler hissedersin.

Rüyalarla iletişebilirsin - özellikle kendi özünle iletiş, o sana yardım edebilecek seni en çok seven melektir, bir annenin senin üzerine titrediği gibi seninle ilgilenmek seni sevmek ve iletişim kurmak istemektedir. Onunla iletiştiğinde ve onunla tam uyumlandığında yaşamındaki herşey daha yüksek bir bilinçle uyumlu olur, birlikte yürürsünüz bu yolu.

Örnekler:

Melekler den biri Mikail olsun ..

Ya da ona sor senin ismin nedir ve izin ver. Cevabı sana gelecektir, bu her şekilde gelebilir, bir reklam izlerken birden bir kelime dikkatini çeker ve hislerinle teyit alırsın

Ya da bedeninden (benimkinde baştan ayağa tüylerim diken diken olarak bir his geçer)

Tabii ona sen de bir isim koyabilirsin.

Yalnızken uzanıp rahatlamak için derin nefesler alarak başlayabilirsin, alıştıkça bu her yerde olmaya başlayacaktır, kalabalık bir yerde bile.

Önce nefesle onunla iletişim kur (nefesle sadece meleklerle değil dilediğimiz herkesle iletişim kurabiliyoruz bir insanla da, konuşamadığın biri var diyelim onunla ruhtan ruha iletişim kurmak için nefesi kullanabilirsin)

Gözlerini kapa sana bir renk-şekil gelecektir, bu onunla iletişim rengin.

Bir koku seç sevdiğin. Bu da kokunuz olsun.

Müzik harika bir yoldur, bana bir şarkı gönder diyebilirsin, sana gün içinde gelecektir ve bileceksin, ya da sen seç ve yaşamın içinde akarken hiç beklemediğin anda birden ör: vanilya kokusu alırsın ama çevrede vanilya filan yoktur birden o şarkı içinde yankılanmaya çalmaya başlar.

Hislerin dilini kullanabilirsin ve bu kelimelere transfer edilebilir, alıştıkça daha çok netleşir, berraklaşır. Kelimelere dönüşür.

Birgün çok zor bir zamanımda bana sarılmalarını istemiştim, hepsi birden sarıldığında öyle yoğun ve güzel bir sevgi hissettim ki kalbim patlayacak gibi olmuştu.

7 yorum:

  1. cok ama cok etkilendim , bunlar gercekten oluyor mu? ne kadar isterim bunu hisetmeyi.....

    YanıtlaSil
  2. hissetmek için hissetmeye niyet etmeniz yeterli. herşey aslında o kadar basit ki. :)

    YanıtlaSil
  3. Beni anlayan biri benimle arkadaşlık edicek herşeyi paylaşıcak birine öyle ihtiyacım var ki anlatamam. Şuan ruhsal bi çöküntü yaşıyorum. Herşeye sahibim ama mutluluğa değil. Allah'a yöneldim fakat içinde yaşadığımız dünyanın zorluğundan yapmam gerekenleri unuttum. Huzur islamda. Evet gerçekden islamda. Allah'a yöneldiğinde insan gerçekten huzur buluyor. Herşeye sahiptim fakat mutluluğum yokdu. O dönemlerde huzuru kalbim patlayacak şekilde hissetmiştim. Başımdan geçen birşeyi sizinle paylaşmak istiyorum. Herkez uyurken mutfağa geçtim. Abdestliydim ve Allah rızası için namaz kılayım dedim. Kabeye yöneldim ve gözlerimi kapatıp niyetlendim. Kabeyi o kutsal şehri hayal ettim. Gökyüzünde yıldızların arasında Allah-u Teala'yı hayal ettim. İçim öyle huzur bulmuştu ki anlatamam. Dünya umurumda değildi. O mutluluk hiç bitmesin istedim fekat namazım bitmiş ve hiçbirşeyle ilgilenmeden yatmam gerekiyodu. Yattım ve 100 defa La ilahe illallah muhammed-ün resulullah dedim. Niyet ettim Allah'ım beni sabah namazının sesine uyandır diye. Ben hayatımda hiç bir zaman Ezan sesine uyanamadım sabahları. Fakat o günün sabahında gözlerimi açtığımda biri sağ yanımda biri sol yanımda olmak üzere iki kişinin beni uyandırmaya çalıştığını hissettim. Uyandığımda sabah ezanı okunuyodu ve o ezan öyle güzel okunuyodu ki anlatamam. Meleklerle iletişime geçileceğini hiç bilmiyodum bile o günlerde. Önemli olan kalpden Rahman'a niyette bulunmak. Bazı anlar gelir Allah-u Teala dilini öyle bi bağlar ki kalbini bağladığı gibi söylemek istediğin lafın sonunu getiremez sürekli aynı yerde devam edersin. Bu da başıma geldi. Ayet-el Kürsi suresini okumak istedim fakat suresinin sonunu bir türlü getiremedim. Hissediyorum sürekli aynı yerde devam ediyorum bu sure bu kadar uzun değildi saatlerce devam ettim fakat Hergün okuduğum surenin sonunu bi türlü getiremedim. Resullullah aleyhissalatu vesselam efendimizin hadisi şerifinde; İnsanlar yaptıklarıyla değil niyetleriyle yargılanıcak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi tanımasamda sevdim ve sizi çok merak ediyorum, çünki bende bunun gibi güzel şeyler yaşadım. Iletişim haline geçmek isterim.

      Sil
  4. Sizi en iyi siz anlarsınız. Hiç birimiz yalnız değiliz. Allah'ın melekleri, ruhsal rehberler, üst benliğiniz her an yanınızdalar. Korkmadan kendinizi iletişime açın, her an yardım etmek, destek olmak için öylesine hazır bekliyorlar ki...

    YanıtlaSil
  5. Bunun doğru olduğunu düşünüyorum. Ben 7. sınıf öğrencisiyim ve iki tane çok yakın arkadaşlarım var. Sizde bilirsiniz insan arkadaşından kopamıyor. Fakat gerçekten ağzı bozuk kişiler. Onlar bu hallerinden vazgeçmeyecek biliyorum fakat 6 yıldır dostlarım çok ta iyi insanlar ama birde güzel söz kullansalar. Beni de bozacaklar diye çok korkuyorum. Ve Allah'ıma dua ediyorum beni bundan uzak tutsun diye ve arkadaşlarımın da bundan vazgeçmesini diliyorum. En güvenli yer Allah'ın yanıdır ve sonra aileniz :)

    YanıtlaSil
  6. gerçekten çok yararlı bir bilgi meleklere sonsuz teşekkürlerimi herzaman sunuyorum beni hiç yalnız bırakmıyorlar :) :)

    YanıtlaSil