1 Ağustos 2012 Çarşamba

Yardıma Çağrılıyorsunuz!

"Beki İrakla Erikli'nin Meleklerle Yaşamak Grubu'ndan"

Merhaba...

Bu ay, Basmeleklerden mesaj almayip, tam bir tatil yapayim demistim. Ama sizlere vermem gereken onemli bir mesaj varmis. Birkac gun once Sevgili arkadasim Eminenur, "Size iletmem gereken bir mesaj var" diyerek beni aradiginda bu mesaji sizlerle paylasmam gerektiginden emindim. Bu mesaj, hepimizeydi. (Eminenur'un sozlerini mesajin sonunda bulabilirsiniz.)

Evet, bu mesaj hepimize bir cagri. Bilin ki, eger bu mesaj size ulastiysa, bu cagri BIZZAT SIZE.

Oncelikle, hatirlamamiz gereken birkac gercek var:

Bilin ki, isigin dunyasindayiz ve isik, yani dunyamizdaki sevgi enerjisi cok artti. Bazi insanlar bu enerjiyi henuz alamiyorlar. Onlar, sevginin yolunu degil, 'karanligi' izliyorlar. Bunun nedeni iclerindeki KORKU. Bu yogun sevgiyi, kosulsuz sevgi enerjisini almaktan, kendi ozlerindeki isik olmaktan korkuyorlar.

Bizlerden onlara - dunyamizin ve BUTUNUN iyiligi icin bir parca yardim etmemiz isteniyor. Bu, su demek: en cok kopurdugunuz, kizdiginiz insanlar (dunyadaki yoneticiler dahil) isigi secmek istiyorlar. Yuksek benlik seviyesinde HEPSI dunyaya isigi, sevginin yolunu secmek uzere geldiler. Fakat bu fiziksel dunyada, ozgur iradeleriyle su anda sevgiyi secmiyorlar, cunku korkuyorlar.

Bizlerden istenenlerden biri, bu insanlara isigi almalarinda, sevginin yolunu secmelerinde yardimci olmak. Bu yardim icin iznimiz var.

Her an aklimizda tutmamiz gereken 3 konu var:

1) YARGILAMAK, BIZI kendi buyume yolumuzda GERI goturecektir.
2) Suclamak, sikayet etmek, kizmak ise kizdigimiz SEYE, veya O INSANLARA, onlarin yarattigi KARANLIGA guc verecektir. Eger kizarsak, onlari suclarsak veya yapilanlardan, dunyadaki kirlilikten, istismardan, rusvetten, vs... sikayet edersek, tum bunlara KATKIDA BULUNACAGIZ. Bu bilgiyi bircok yerde (Secret dahil) okuduk.
3) Butun ve dunya icin sifa, isik YARATMA GUCUMUZ COK ARTTI. Bu yaratma gucunu HER GUN dunyamiz ve BUTUN icin kullanmamiz isteniyor.

Peki bir birey olarak, bir tek SIZ ne yapabilirsiniz?

Icinizden, yureginizden dunyamiz icin her gun, akliniza gelen HER AN, su basit cumleleri gecirin (veya size uygun gelen benzer cumleleri):

Sadece isik ve sevgi dolu bir dunya yaratiyorum.

Tum insanlarin hosgoru dolu oldugu bir dunya yaratiyorum.

Herkesin, karsindaki insanin icindeki isigi gordugu bir dunya yaratiyorum.

Tum insanlarin kosulsuz sevgi ve anlayis dolu oldugu bir dunya yaratiyorum.

Herkesin isigi sevgi ve huzurla kabul ettigi, anladigi ve kolayca aldigi bir dunya yaratiyorum.

Dunya icin, dunyanin topragi, suyu, havasi ve tum canlilari icin sifa ve isik yaratiyorum.

Herkesin isigi yaratmayi hatirladigi bir dunya yaratiyorum.

AYRICA icinizden ne zaman gelirse, dilerseniz de bizlerle birlikte 2 AGUSTOS 2012 PERSEMBE gununden baslayarak HER PERSEMBE, SAAT 22:00'da bir mum yakin ve:

Rahat bir sekilde oturun. Derin bir nefes alin. Verdiginiz nefesle birlikte tum endiseyi, supheyi ve dusunceleri birakin. (Dilerseniz tum bunlari Basmelek Mikail'e birakabilirsiniz). Bunu birkac kez yapin. Sonra yureginize odaklanin.

Yureginizde en sevdiginiz kisiye duydugunuz sevgiyi iyice hissedin. Bu sevgiyi birkac nefesle buyutun. Sonra bu sevgiyi once yureginizden nefesinizle asagiya, dunyamizin merkezine yollayin. Dunyanin merkezindeki sevgi de yureginize akacaktir.

Sonra, Dunya Ana'nin yuregi ile olan bu sevgi baglantisini tutarak, bir nefesle yureginizden yukariya, Yaradan'in kalbindeki piril piril gunese sevgi yollayin. (Buna niyet etmeniz yeterli).
Bir sure nefes alip verin. Her nefesle Yaradan'in guclu isginin sizin yureginizden asagiya doldugunu, dunyayi isikla kapladigini hayal edin.

Bu isigin dunyanin icindeki tum tabakalara yayildigini, onun tamamini kapladigini gorun veya buna niyet edin. Dunyanin icinde kaynayan, sarsilan lav ve kayalarin, magaralarin sakinledigini, duruldugunu, lav fiskirtan kayalarin kapanip, yara kapanir gibi, fay kalmadigini dusunun.
'.....' yi (akliniza gelen tum olumsuzluklari bu bosluga doldurun) yuregimden cikan kocaman bir sevgi ve huzur bulutuyla kapliyorum. Hepsi bu bulutun icinde eriyorlar.' diyerek bunu hayal edin veya buna niyet edin.

'Sevgiyi alamayan herkesin korkularini SEVGI VE GOKKUSAGI ile sarmaliyorum.' deyin veya bunu dusunun. (Bunu yaparken yureginize odaklanin, en sevdiginiz kisiye duydugunuz sevgiyi TEKRAR hissedin, sonra da bu sevgiyi kocaman bir gokkusagi ile birlestirerek o kisileri ve onlarin korkularini, iclerindeki karanligi sevgi ile kapladiginizi hayal edin veya buna niyet edin.)

Kizdiginiz, icerlediginiz herkese, ozellikle ulkemiz ve dunyamizdaki tum yoneticilere (ornegin Suriye'deki...)KIZMAK YERINE, onlarin ICLERINDEKI RUHA sevgi yollayin.

Hatirlayin, sevgi donusturur. Kizmak ise karanligi guclendirir sadece. Kizarsaniz, sikayet ederseniz, yangina odun atarsiniz, onu guclendirirsiniz.

CAGRIMIZ bizzat bu satirlari okuyan herkese, BIR BIREY olarak. Eger bu mesaj size geldiyse, bizzat 'siz'in desteginiz gerekli oldugu icin geldi. Bizler, Meleklerle Yasamak ekibi olarak, facebook sayfamizda her Persembe bu cagriyi tekrarlayacagiz. Niyetimiz, isigimizi sizin isiginizla birlestirerek isigi buyutmek.

Bu isin neden bu kadar onemli oldugunu anlatan bilgiler sevgili Eminenur'un satirlarinda. Ona hitaben, hepimize geldi bu mesaj.

"...Yaratmayi unutuyorsunuz. Bedenli ruhlar perdeyi inceltip, bu tarafta yasarmis gibi yasamayi ogrenmeliler. Bunun icinde bu yolda yaratim yapilmali. Yaratimlari kendi hayatlariniz icin oldugu kadar gezegeniniz icin de yapmalisiniz.

Gezegenin gelecegini yarat. Gundelik sikintilar hizlanip cogaldikca, onlarla ugrasmak arasinda (yaratiminiz) cok aza indi."

"Bir tek ben ne yapabilirim?"

"Sen kendin hatirla ve basla. Ve baskalarinin hatirlamasini yarat.

Kendi yeteneklerinizi ve yaratim gucunuzu algilayamamak gibi bir icbilinci var bedenlilerin... Gezegenin gelecegini yarat."

Enerjiyi anlamadan, kulaktan bilgi edinenler, anlatilanlardan korkabilir. Onlar salt-sevgiyi anlamakta gucluk cekerler...

Daha cok insanin enerjiyi anlamasina yonelik yaratim yapin.

Sevginin yukselisine, anlayisin - sefkatin yukselisine enerji verilmeli. Bir bedenli icin sefkatli olmak demek zaten yargilarini azaltmis, egosunu kenara koymus, sevgisi one cikmis demek.

Bu enerjiyi ulke capinda mi, gezegen capinda mi yollamali?

'Benim 750 gr. Enerjim ancak bizim siteye yeter." capinda dusunmekten vazgec. Ulke capinda yapmak ve gezegen capinda yapmak arasinda yaratim farki yok.
Benim gucum yetmez hissiyle yasama. Sen cok uzun zamandir yaratim gucunu hayatina soktun, buna bir turlu inananmadin ama. Gucun var. Gucunu kullan.'

Bu gunden sonraki gunler ve aylarda yaratma gucunuz artacak. Bunun bir sorumlulugu da, gezegeniniz icin yaratim yapmak. Senin ve senin gibi isigi yukselenlerin yaratiminiz, eskisinden guclu oluyor. Bunu, gezegene de yonetmelisiniz. Gelmekte olan enerjiyi sevgiyle kabul edin. Gelmekte olan enerjiyi huzurla kabul edin. Gelmekte olan enerjideki yasamin guzelligini gozunuzde canlandirin.

Bu enerjiye karsi cikacak bedenlilerin KORKULARINI SEVGI ILE SARMALAYIN. GOKKUSAGI ile sarmalayin.
Bunlar, gezegenin ihtiyaci olan yardimlar. Sen sorumluluk bilen ve kullanan bir ruhsun. Burada da kullan. Aklina gelen olumsuzluklari tek tek dusunme. Bir huzur ve sevgi bulutunun icinde erit.

Bu olumsuzluklar, tum gezegenin enerji yukselimi icinde eriyip dogru yola gitme adimlari. Tek tek dusunmeden TUM icin, huzur, sevgi, yardim ve bolluk dusun. Iste.

Sorumlulugunuz bilgiyi yaymak ve gucunuzu kullanmak. Kendiniz icin ve gezegen icin. Kendiniz icin kullandiginiz guc, size kendinize guvenmeyi de hatirlatacak. Buna bedenli oldugunuz icin ihtiyaciniz var.

Gezegene sifa nasil verilmeli?

Sen ne diyorsun?

'Gezegene, hayvanlarina, agaclarina, topragina, suyuna, atmosferine sifa yaratiyorum.'

'Tum gezegene isik da ver. Bahar gelince toprak ve her sey canlanir. Bu, yavas cekimlerde olan goruntu, aslinda hizli cekimlerde cok belirgin olur ya. Gozunde boyle bir canlandirma yap:

Gezegenin icine kaynayan, sarsilan lav kayalarin, magaralarin sakinledigini, duruldugunu, lav fiskirtan kayalarin kapanip, yara kapanir gibi, fay kalmadigini dusun.

11.07.2012
Onumuzdeki kisa bir zaman icin, gezegendeki tum isiklilarin yaratimlari, enerjiye destek olmalari uygun, Gerekiyor denemez, cunku secim, yaratim secimi, her zaman sizin. Gezegenin enerji dengesi icin, senden orada kalman ve yaratim yapman istendi. Ne kadar siklikla hatirliyorsan, o kadar siklikla tekrarla. Aklinin hemen gerisinde bu sifa bilincini hazirda tut.
13.07.2012

Yeni gelen enerjiden farkli etkiler alan bedenliler, ihtiras, ofke, korkma/korkutma, guc sevgisi, hubris (kendini cok buyuk gorme), gibi isteklerini tatmin edebilecek yaratimlar yapiyorlar. Ama yeni enerjide bunlar eriyip kaybolacaktir.

Bu arayi - onumuzdeki bu sureyi - segiyle ve yumusaklikla kapayin. Bedenlilerin icindeki ruha donuk olsun verdiginiz sifa. Distaki bedenli size ters olsa bile, ham ve kalabaliklari etkileyen yanlislar yapiyor olsa bile, ICERIDE FARKLI BIR RUH VAR. Ogrenmeye calisan. O ruha isik ve sevgi ve affetme yollayin. 16.07.2012

Ufukta goruneni yasamamiz mi gerekiyor?

Hayir. Ufukta gorunen, gerceklesmeyebilir. Bizim bakisimizla bakinca yaratimlarin yerine gittigini, yapici ve aydinli dusuncenin, korkulari serbest biraktigini seyredebilirsin.
Uzerinizdeki agir ve koyu korku-duygu-dusuncelerini hafifletmek icin, once enerjinin dogru ve hafif akmasini saglamalisin. 17.07.2012

Beki'den kisa bir dipnot: bu calismalari yapmanin cok hos bir yan etkisi var: sizin enerjiniz de yukseliyor! 'Sevgi ve isigin dunyasini yaratiyorum' gibi sozleri icinizden gecirmeye devam ettikce, icinizdeki hissin guzellestigini fark edeceksiniz. Ben bunu yaptigimda, elimde olmadan kendimi gulumserken buluveriyorum siklikla.

Isik olsun ve oldu.
01.08.2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder