31 Temmuz 2012 Salı

Ne Harika Bir Dünya

Tanrı dedi ki:

Dünya müphemdir, fludur. Net olarak göremeziniz onu. Öyle yaptığınızı sansanız bile sadece soluk, ürkek bir resim görürsünüz. Dünya kelimesi yerine dünyayı Yaratı olarak, Hilkat olarak düşünmek, Tanrı'nın Yaratısı olarak düşünmek daha faydalıdır, hayırlıdır. Tanrı'nın Yaratısı, Tanrı'nın Hilkatı -elbette kendi Yaratınızdır da bu- dahilinde yaşarsınız.

Canlarım, Hilkat'a, Yaradılış'a kabul edilmeyi istemiş olduğunuzu farz edin; ki istemiştiniz de. Kabul bedavaydı ama içeri girmek için sırada beklemeniz gerekiyordu. Giriş bedelinden feragat edilmişti. Önünüze serdiğim bu güzel dünyaya kabul edilmenin, giriş hakkı kazanmanın bedeli yüklü bir miktar altına denk olurdu zaten. Bir an düşünün Benim can yeniyetmelerim. Ergen olmak zorunda değilsiniz artık. Her damla suyun ve bu suyun kaynaklarına kıymet veren masum bir çocuk veya bilge bir yetişkin olun siz.

Artık Tanrı'nın açısından, Onun gibi düşünüyorsunuz dolayısıyla sabahları kalktığınızda "Öf, bu dünyada bir gün daha," demeyeceksiniz. Tabii ki "Kahretsin bu dünyada bir gün daha," diye de düşünmeyeceksiniz.

Böyle yapabilirsiniz de ama Tanrı'nın Hilkatını düşündüğünüzde mutlaka "Yaşasın be, Tanrı'nın Hilkatında bir gün daha!" diyeceksiniz. Bir huşu olacak. Bir hayret, bir takdir duygusu ve hizmet olacak.

Siz ki Tanrı'nın Yaratısı, O'nun Hilkatısınız, Tanrı'nın Hilkatı dahilinde yaşayın. Sizin için yaratılmış yerdir bu. Davet edilmiş ve daveti kabul etmiştiniz. Kendisine sunulan imkanları takdir eden bir konuk olun siz.

Eğer kaldığınız odadaki boyalar soyulup dökülmüşse bunu mesele olarak görmezsiniz; aksine odaya çeki düzen vermenin ev sahibinizi mutlu edeceğini düşünürsünüz. Hatta gider bir spatula ve biraz boya alır alır, boyaları kazır ve yeniden boyarsınız. Odayı sizden sonraki misafir için daha hoş bir hale getirir ve bu yaptığınızın ev sahibini çok mutlu edeceğini bilirsiniz.

Çimleri biçersiniz, herkesin görmesi ve çiçek toplaması için bahçe yaparsınız.

Ev sahibinize yardım etmeyi arzu edersiniz ve Hilkat'ın bu turuna katılacak/katılan tüm ziyaretçilere de yardım etmeyi, hizmet etmeyi istersiniz.

Ben sizin Ev sahibinizim. Hilkatımı ziyaret eden herkesin Ev-sahibiyim. Doğal olarak sizi ve diğer tüm konukları zihnimde yarattım Ben. Bir misafir olduğunuzu kendinize hatırlatmanız gayet hayırlıdır. Nazik ve görgülü olun siz.

Bir önceki misafir mekanınızı dağınık bırakmışsa şikayet etmeyeceksiniz. Ortalığı derleyip toparlayıp şartları daha da iyileştireceksiniz sadece ve dünyaya sırf iyi bir boya badana değil derinlemesine bir temizlik sunmaktan, mekanınızı içten dışa, dıştan içe yeniden tadil etmekten dolayı da mutluluk, memnuniyet duyacaksınız. Sağladığınız konaklama imkanından mutlu olacaksınız.

Güzel bir dünya yarattım Ben, siz de onu yeniden yaratıyorsunuz. Hoş, güzel kılın onu. Bunu en iyi onu takdir ederek yaparsınız. Takdir etmek nasıl da harika bir icattır. Hilkatı böyle inşa ettim Ben, o duyguyu verdim. Dünyadaki ilk insan olsanız çevrenize bakar, hayret ve hayranlıkla "Ah, ah, ah. Ne kadar da harika bir dünya!" derdiniz.

O zamanlar Yaradılış dahilinde "dünya" hoş bir kelimeydi. Dışlanmışlık, kovulmuşluk anlamlarını vermiyordu. Hakir görmek demek olmuyordu. Tepeden bakmak gibi bir mana taşımıyordu. Zaman ilerledikçe bazı çocuklarım şikayet etmeye başladılar. Benim yarattığım dünyadan şikayet etmeye başladı onlar. Nesilde nesile devam etti bu yakınma hali. Elbette ki sizin bu şikayet eden çocuklarımdan biri olmadığınızı umuyorum Ben.

Canlarım başka bir açıdan bakın. Güneşin gökyüzündeki ilerleyişini seyredin. Bulutların hareketini izleyin. Bulutlar toplanıp edip bir sağanak yağarsa şayet bırakın sizin de yüreğiniz bir sağanak gibi açılsın. Aniden bastıran yağmur ve bir sevgi sağanağı. Ne kadar da basit. Dünyayı yenilemek, tazelemek ne kadar da kolay. Tanrı'nın dünyasında bu dünyaya hayran bir misafir haline gelmek ne kadar da kolay. Sizin dünyanız, Tanrı'nın Hilkatı.

Çeviren: Engin Zeyno Vural

Copyright © 1999-2007 Heavenletters™
Tanrıya ve kendi yüreklerine daha yakın olmaları için İnsanoğluna yardım eden
Gloria Wendroff, Overseer (Sorumlu yönetici)
The Godwriting™ International Society of Heaven Ministries
703 E. Burlington Avenue, Fairfield, IA 52556
Email angels@heavenletters.org
Ziyaret edin www.heavenletters.org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder