17 Aralık 2012 Pazartesi

21 Aralık Hakkında...

Mehmet Ateş
Burada bir şeye açıklık getirmek istiyorum.

21 Aralık ta insanların bir şeyler beklediğini biliyoruz.

kimi bir kıyamet kimi de bir yükseliş bekliyor. ama her zaman ki gibi çoğunluk hiçbir şey beklemiyor ve çokğu ertesi günlerde kalkıp "bak bir şey olmadı." diyecek. bunu normal karşılamak gerek. içinde yükselme hissi olmayan ya da bu tür şeyleri absürd görüp kendi dar yolunda giden çok insan var. ne yapsanız da onlar bir şey görmez. onlar sadece BEN hissiyle bir illüzyonda silinip kendilerini kaybetmişler. burada onları yadırgamak gibi bir niyetim yok ve olmadı da. onlara bunu yaptıkları için aksine saygı duyuyorum. sonuçta bu dünyada herkes yükseliş için hazır olmayacak. nihayetince onlar genç ruhlardır ve daha alacakları yolları var. ama bu dünya onlara muazzam bir deneyim kazandıracak.

şimdi gelelim gerçekten değişecek olanlara ve değişmek isteyeceklere...
onlar kendisine hizmeti bırakıp başkasına hizmeti farkında olarak ya da olmayarak seçmişlerdir. kalplerinde bilgilerine bağlı olmayabilen bir iyilik hissi var. bunların çoğu bunu sezen tiptendir. bunlar elbette bu gezegenin yükselmesi için var.

gerçekten bir şeyler olmasını hele ki iyi yönde bir şeyler olmasını isteyenler denilenlere göre gerçekten de değişimi hissedecek. ben kendi şahsıma buna tamamıyla inanıyorum. "hani hiç birşey olmadı?" diyenler olacak. ama bunları bir kenara bırakırsak bence insanlık bundan gerçekten de etkilenecek. bir şeyler bekleyenler beklentilerinden fazlasını bulacak. herkes layık olduğu şey bulacaktır.

sizden istediğim değişimi anlık hissetmeseniz endişeye kapılmamanızdır. bizler şu an itibariyle ruh sözleşmelerimizin neler olduğunu bilmiyoruz. ama 21 Aralıkta genel anlamda insanlar yavaş yavaş yükselişe başlarken bazıları belki de dakikalar hatta saniyeler içinde de yükselecek.

eğer gerçekten yükselmek istiyorsanız bunun en iyi yolu her şeyi geride bırakmaktır. özellikle "ya bir şey olmazsa?" hissini geride bırakın. kendinize şunu hatırlatın. "ben gerçekten de inanılmaz şeyler yaşadım bu sene. çok değiştim. eğer bütün bunlar bir rüyaysa ben kesinlikle hayatımın en mükemmel rüyasını yaşadım." deyin. sonuçta eğer bu 21 Aralık için samimi olanlardansanız gerçekten de her şeyi kıskandıracak bir aksiyon gerçekleştirdiniz. buna emin olabilirsiniz. ben öyle inanıyorum ki bunu gönülden yaşamışsanız sizi ne 21 Aralık ne da başka bir tarih artık etkilemez. çünkü siz kendi yolunuzda zaten yükselişe geçmişsiniz demektir bu.

eğer bütün bunlar gerçekse o zaman ne mutlu onlara ki elinde neredeyse hiçbir kanıt yokken inanılmaz zahmetlere katlanıp inanılmaz şeyler gerçekleştirdiler. ne mutlu onlara ki birçoğu göremediği hatta hakkında emin bile olamadığı küresel bir hareketin harika bir parçası oldu. ne mutlu onlara ki kendinden fedakarlık edip harika şeyler başardı.

evet burada bunu yapan herkese harika iş çıkardınız diyorum. gerçekten elinizde belki de hiçbir kanıt olmadan dünya çapında kutsal bir işe atıldınız ve akla hayale gelmedik bir birlik kurdunuz. yüz milyonlarınız aynı şeyi düşünüp aynı frekansta titrediniz. aynı şey için insan kardeşlerinizin uyanmasını sağladınız.

eğer ki hiç bir şey olmazsa bile geriye dönüp bakın. 2012 yılı yaşadığımız çağın en tuhaf yılı oldu. hiç bir çağda böylesi bir uyanış gerçekleşmemişti. şimdi buna bakıp şu an bile kendinizden gurur duyabilirsiniz. gerçekten de olağanüstü işler yaptınız.

bu dünyanın liderleri sizlersiniz. bunu kendi çabalarınızla hakkettiniz. o yüzden "ya bir şey olmazsa?" demeyin. siz zaten harika şeyler yaptınız. kendinizle gurur duyun. artık hiçbir zaman eskisi gibi olmayacak, olamayacaksınız. hiçbir şey olmazsa bile siz artık eski siz değilsiniz. kendi bağnazlıklarından kurtulan değerlik varlıklardansınız artık.

ve eğer beklediklerimiz gerçekleşirse işte o zaman bizler trilyonlar üstü trilyonlar sayısınca varlıklarla birlikte evrende görülmemiş bir kutlama yapıyor olacağız. bunun hayali bile beni baştan çıkarıyor. eğer beklediklerimiz olursa o zaman sadece bizler değil bütün insanlık emsali görülmemiş bir değişimin kapılarından geçecek ve altın bir çağa girecek.

kendinizi asla küçüsemeyin. sizler bir döngünün bitişi ve başlangıcını yaptınız. daha ne istiyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder