18 Ocak 2011 Salı

Nefes Mucizesi

Blogda uzun süredir nefes çalışmalarında yaşadığım deneyimleri yazıyordum. Bu kez "Course of Miracles / Mucize Kursu" deneyimlerimi paylaşmak için bilgisayar başına geçtim.

5 gün... 5 gün sadece nefesle ve mucize bilincine uyumlanmak ile geçti. Gerçekten muhteşem, gerçekten mucizevi 5 gün. Çeşme'de 24 öğrenci, 14 eğitmen ve tabii hocamız Nevşah Fidan. Sevgili nefes koçlarımız; hepsi birbirinden muhteşem, birbirinden sevgi dolu. Funda, Melda, Soley, Serap, Nazmiye, Aydan, Esra, Tuba ve diğerleri... Hangi birini sayayım bilmem. Sadece bizim için, sadece bizim mutluluğumuz, huzurumuz, gelişimimiz için 5 gün deli gibi çalışan bir sürü güzel insan. Tabii onları sayarken beni nefesle tanıştıran, şu anda kendi de nefes koçu olan sevgili güzel arkadaşım Ebru'yu ve bana emek vermiş olan bir diğer nefes koçu arkadaşım Ceylan'ı da saymamak olmaz. Her hafta onların yarattığı mucizeler cesaretimi artırdı, hayatımı değiştirdi ve kursa katılmak için beni destekledi.

Mucize Kursu'na katılmak gerçekten insanın yaşamı boyunca alacağı en önemli kararlardan biri. Cesaret istiyor evet, kendinle yüzleşmek, kendini kabul etmek, gerçeğin farkındalığına varmak az buz bir iş değil. Ama sonucu büyük bir hediye. O yüzden sonuna kadar değer. 5 koca gün dünyadan kopup sadece kendinle başbaşa kalıyorsun. Sürekli nefes alıyor, nefesinin tıkandığı dolayısı ile yaşamında da tıkanıklık olan alanları buluyor, keşfediyor ve dönüştürüyorsun. Hergün güne Tibet'in 5 ayini (bloga koymuştum, ilgilenenler için), 40 günlük bereket planı okumaları, kundalini ve 100 nefesle başlıyorsun. Sonra çeşitli nefes çalışmaları, koçluk çalışmaları ile derinlere iniyor, meditasyonlara yatıyorsun. Partnerinle çeşitli çalışmalar yapıyor, yeniden doğum nefesi için havuza giriyor, en sonunda aynada "yeni sen" ile karşılaşıyorsun. Artık benim gibi hem ağlar hem güler misin ne yaparsın bilemiyorum ama tek bildiğim:

"Artık oyun bitti. Perde kapandı. Artık makyajımı silebilir, ağır kostümlerimi çıkarabilirim. Artık, gerçek hayatımı yaşamaya hazırım. Artık kendi cennetimi yaratmak için buradayım."

Çok çok çok mutluyum...

Tüm NFS ailesine çok ama pek çok teşekkür borçluyum ve şükrediyorum ki bu şans karşıma çıkmış.

Umarım herkes bu şansa sahip olur...

http://www.mucizekursu.com/

3 yorum:

  1. Mucizeler Kursu linki değişmiş. Yeni link: http://www.flameofsophia.com/mucizeler-kursu.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. O bahsettiğiniz başka bir eğitim sistemi nefesle ilgili değil, en azından transformal nefesle ilgili değil. http://www.nevsahfidan.com/ linkini inceleyebilisiniz. Bu benim katıldığım nefes kursu. Kökeni için de http://www.transformationalbreathing.com/ adresini inceleyebilirsiniz...
      Sevgiler...

      Sil