14 Ekim 2010 Perşembe

Büyük İpucu...

Ben, Kişisel Mükemmellik Yolcusu ..... .......... ( kendi adınızı yazıp kendinize uyarlayabilirsiniz )

Bugün, bu saat, şu an hayatımın dönüm noktası! Bugün yepyeni sevgi dolu mutlu bir hayata başlıyorum!

Geçmişimdeki tüm olumsuzlukları siliyorum! Gelecek ise seçim yapmamı bekliyor! İşte tam bu anda bilinçli bir şekilde yarınlarıma yön veriyorum!

Geçmişte yaptığım tüm hatalar için kendimi bağışlıyorum! Kendimi şu an huzurlu, mutlu, harika hissediyorum!

Enerji dolu, güçlü ve sağlıklıyım ve bunun tadını çıkarıyorum!

Ben,Kişisel Mükemmellik Yolcusu ..... .......... ( kendi adınızı yazıp kendinize uyarlayabilirsiniz )

Son derece huzurluyum! Hayatımdaki iyiliğin gücüne inanıyorum! Koşullarda hiçbir güç yok! Yalnızca iyilikte ve doğrulukta güç var!

Şu anda içimde bulunan güce engel olabilecek hiçbir insan, yer, nesne durumveya ortam yok! Hiçbir şey bana karşı değil, hiçbir şey beni rahatsız edemez! Geçmişimde olanların beni incitecek hiçbir gücü yok!

Şu anki iyi düşüncelerle geleceğimi hazırlıyorum! Bugünü, şu anı yaşıyorum, geleceğe güveniyorum, geçmişten hiçbir pişmanlık duymuyorum! Tü m hayatın benim iyiliğim için el ele verdiğine inanıyorum! Rahatım, mutluyum, huzurluyum!

Ben, Kişisel Mükemmellik Yolcusu ..... .......... ( kendi adınızı yazıp kendinize uyarlayabilirsiniz )

Kendi düşüncelerimi kendim seçerim! Başkalarının benimle ilgili düşünceleri beni bağlamaz!

Ben izin vermedikçe kimse benim düşüncelerimi biçimlendiremez! Kendim için sağlık, mutluluk, sevgi ve anlayış düşüncelerini seçiyorum!

Korku ve nefrete düşüncelerimde yer yok! Bu andan itibaren “Hayatımın Hakimi Ben’im!”

Ben, Kişisel Mükemmellik Yolcusu ..... .......... (kendi adınızı yazıp kendinize uyarlayabilirsiniz)

Gerçekten ben çok özelim! Kendimi seviyorum ve kendimi çok iyi hissediyorum!

Kendimi geliştirmek için hergün çalışmama ve hergün daha iyiye gitmeme rağmen bugünkü beni seviyorum!

Ve yarın daha iyi olduğum zaman da kendimi seveceğim!

Bütün dünyada gerçekten benim gibi kimse yoktur! Daha önce asla başka bir ben yoktu ve tekrar başka bir ben olmayacak!

Ben, Kişisel Mükemmellik Yolcusu ..... .......... ( kendi adınızı yazıp kendinize uyarlayabilirsiniz )

Ben tepeden tırnağa eşsizim! Bazı hallerde başkaları gibi görünebilir, hareket edebilir veya konuşabilirim ama ben onlar değilim! Ben benim!

Birisi olmak istedim ve şimdi olduğumu biliyorum! Dünyadaki herhangi biri olmaktansa kendim olmayı tercih ederim!

Hissetme tarzımı seviyorum, düşünme tarzımı seviyorum ve işleri yapma tarzımı seviyorum! Kendimi ve kimliğimi beğeniyorum!

Ben, Kişisel Mükemmellik Yolcusu ..... ..........( kendi adınızı yazıp kendinize uyarlayabilirsiniz )

Benim birçok güzel niteliğim var! Yeteneklerim, hünerlerim ve kabiliyetlerim var! Henüz bilmediğim yeteneklerim bile var! Ve sürekli kendi içimde yetenekler keşfediyorum!

Ben olumluyum! Ben kendimden eminim! İyi şeyler yansıtırım! Eğer yakından bakarsanız, etrafımda bir parlaklık bile görebilirsiniz!

Yaşam doluyum! Yaşamayı seviyorum ve hayatta olduğuma memnunum! Çok özel bir zamanda yaşayan çok özel bir kişiyim!

Ben, Kişisel Mükemmellik Yolcusu ..... ..........( kendi adınızı yazıp kendinize uyarlayabilirsiniz )

Akıllıyım! Zihnim çabuk, uyanık, zeki ve eğlencelidir! İyi şeyler düşünürüm ve zihnim benim için her şeyi yoluna koyar!

Çok fazla enerji, şevk ve canlılığa sahibim! İlgi çekici biriyim ve kendim olmaktan gerçekten hoşnutum!

Başka insanlarla birlikte olmaktan hoşlanırım ve başka insanlar benimle olmaktan hoşlanırlar! İnsanlar söyleyeceklerimi işitmekten ve düşündüklerimi bilmekten hoşlanırlar!

Ben, Kişisel Mükemmellik Yolcusu ..... .......... ( kendi adınızı yazıp kendinize uyarlayabilirsiniz )

Çok gülümserim! İçimde mutluyum ve dışarıda mutluyum!

Pek çok şeyle ilgilenirim! Sahip olduğum tüm nimetlerin, öğrendiğim şeylerin, bugün, yarın ve ebediyen –varolduğum sürece- öğreneceğim herşeyin değerini biliyorum!

Sıcak, samimi, dürüst ve içtenim! Ben bunların hepsiyim ve daha fazlasıyım! Ve bütün bunların hepsi benim!

Kendimi seviyorum ve ben, ben olduğum için memnunum!

Ben, Kişisel Mükemmellik Yolcusu ..... .......... ( kendi adınızı yazıp kendinize uyarlayabilirsiniz )

Yapabileceğime inandığım her şeyi yaparım! O tanımlanmayan nitelik bende var ve bu her gün artıyor! Bende yetenek, beceri ve hüner var!

Hedefler belirler ve onlara ulaşırım! hayattan ne istediğimi biliyorum! Onun peşine düşer ve elde ederim!

İnsanlar benden hoşlanır ve ben kendimle ilgili iyi şeyler hissederim! Ben olduğum için gurur duyuyor ve kendime inanıyorum!

Hiçbir şey beni durduramaz! Çok kararlıyım! Sorunları avantajlara çeviririm! Diğer insanların hiçbir şans görmediği durumlarda bile çözümler bulurum!

Ben, Kişisel Mükemmellik Yolcusu ..... .......... ( kendi adınızı yazıp kendinize uyarlayabilirsiniz )

Kuvvete, yeteneğe, inanca ve güvene sahibim! Mücadeleyi severim ve balıklama dalarım! Özellikle bugün!

Dünyanın zirvesindeyim ve meydan okuyorum! Zihnimde istediğim şeyin net bir resmi var! Onu kendi önümde görebiliyorum! Ne istediğimi ve onu nasıl elde edeceğimi biliyorum! her şeyin bana bağlı olduğunu ve bunu yapabileceğimi biliyorum!

Engeller isteğimi azaltmaz! Onlar yalnızca hayatta ve hareket halinde olduğumu bana anlatırlar ve benhiçbir şey için hareketsiz kalmayacağım!

Ben, Kişisel Mükemmellik Yolcusu ..... .......... ( kendi adınızı yazıp kendinize uyarlayabilirsiniz )

Kendime güvenirim! Başarı için ne gerekiyorsa fazlasıyla sahibim ve onu nasıl kullanacağımı biliyorum! Bugün kimse beni durduramaz! Kendimi topladım ve hergün biraz daha toparlıyorum! Ve bugün, dikkat et dünya, ben geliyorum!

Sınırlar! Onları sınırlar olarak bile kabul etmiyorum! Kazanamayacağım hiçbir mücadele yoktur!

Tırmanamayacağım hiçbir duvar yoktur! Yenemeyeceğim ya da tersine çevirip kendi yararıma kullanmayacağım hiçbir sorun yoktur!

Dimdik ayaktayım! Dürüst ve içtenim! İnsanlarla ilgilenmeyi severim ve onlar da benden hoşlanırlar! İyi düşünürüm; net düşünürüm; planlıyım; kendime ve çevremde olan her şeye hakimim!

Ben, Kişisel Mükemmellik Yolcusu ..... .......... ( kendi adınızı yazıp kendinize uyarlayabilirsiniz )

Kendi kartlarımı kendim oynarım, hiç kimse onları benim için oynamak zorunda değil! Hayatımdaki olaylar için hiç kimseyi suçlamam! başarısızlıklarımı kabul ederim ve onları, zaferlerimin ödüllerini kabul ettiğim kadar kolaylıkla aşıp ilerlerim!

Kendimden asla mükemmellik talep etmem, ama verebileceğimin en iyisini beklerim ve elde ettiğim de en iyisidir!

Kendime asla mazeretler bulmam! İşleri zamanında ve doğru yaparım! Bugün her zamankinden daha fazlasını yapacak içsel gücüm var!

Ben özel bir insanım! hedeflerim ve kendime olan büyük inancım, hedeflerimi gerçeğe dönüştürür!

Hayallerimi yaşama gücüm var! Onlara, kendime inandığım gibi inanırım! Ve bu inanç öyle güçlüdür ki, benim yenilmez ruhumu zayıflatabilecek hiçbir şey yoktur!

BİLİYORUM Kİ, YÜCELİK YÜCE OLANIN ZİHNİNDE BAŞLAR! BİLİYORUM Kİ KENDİMLE İLGİLİ İNANDIĞIM HERŞEY BENİM OLACAKTIR ! BU YÜZDEN KENDİM İÇİN EN İYİYE İNANIRIM !

Pratik ve gerçekçiyim, ayağımı yere sağlam basarım! Ama aynı zamanda kendime, en yoğun beklentilerime uygun yaşama özgürlüğünüde veririm!

Kendimi asla başkalarının dar görüşlü inançlarıyla sınırlamam! Bunun yerine kendimi sınırsız olanakların engin ufuklarına açarım!

Birisi “yapamam” dediği zaman “neden olmasın?” diye cevaplarım! Birisi “bu imkansız” dediği zaman, “Olacağına inandığım ölçüde hiç bir şey artık imkansız değildir!” diye cevaplarım! Benim inancımla, benimle her şey mümkündür!

Ben, Kişisel Mükemmellik Yolcusu ..... .......... ( kendi adınızı yazıp kendinize uyarlayabilirsiniz )
Bende gayret, heves, dayanıklılık ve sabır var! Kendimle ilgili ve yaptığım her şeyle ilgili iyi, güçlü, kazandıran bir tutumum var!

Pratik ve gerçekçiyim, ama aynı zamanda her durumda en iyi sonuca inanırım!

Geçmişte kendimle ilgili herhangi bir şüpheye sahiptiysem bile, bugün onları bir kenara koymak için iyi bir gün! Beni bugüne kadar tutan herhangi bir güvensizlikten kurtulmak için iyi bir gün!

Biliyorum ki ben, doğru kazanmaya götüren tarafa yöneldim ve ileriye bakıyorum, asla geriye bakmıyorum!

Bir konuya bir kerede odaklanma yeteneğim var, bu yüzden elimdeki işe dikkatimi yoğunlaştırırım ve onu bitiririm!

Ben, Kişisel Mükemmellik Yolcusu ..... .......... ( kendi adınızı yazıp kendinize uyarlayabilirsiniz )

BEN IŞIĞIM

BEN HUZURUM

BEN DİNGİNLİĞİM

BEN BAŞARIYIM

BEN BEN`İM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder