3 Eylül 2009 Perşembe

9 Eylül geliyor...

- Şimdi bu 9 Eylül 2009 geliyor ya...

- Evet.

- Ben yine strese girdim...

- Strese girmek için çeşitli bahaneler yaratmayı sevdiğinden olmasın...

- Bir saniye izin verir misin anlatayım!

- Buyur, anlat o zaman...

- Şimdi bu 9 Eylül'de Kabullenmenin Yeni Enerji Dalgası'na uyumlanacağız ya, bu sevgi ve ışık bilincimizi artıracakmış...

- Aşağı yukarı böyle diyelim, evet?..

- Şimdi geçen sene 8 Ağustos 2008'de Bolluk Bereket durumlarına uyumlandık ve ben bu sene boyunca maaşallah para sıkıntılarına boğuldum...

- Çok güzel!!!

- Bu sene de sevgi sıkıntıları olacak anlamına mı geliyor diye strese girmeye başladım...

- Bu dönem boyunca para sıkıntıları yaşadın, bolluk bereket eksikliği yaşadın mı peki? Bu sıkıntılarla nasıl başa çıktın?

- Doğrusu tüm problemler öyle ya da böyle çözüldü. Ama anneannemin bir lafı vardı, "geldi geçti ama deldi geçti" öyle çözüldü, strese girdiğim konu da bu...

- Peki çözülmüş problemlerden dolayı, yine çözülmesi kesin olan başka problemler olacak diye mi strese giriyorsun yani?

- Of, seninle de bir şey konuşulmuyor! Bu kez çözülmezse o problemler diye strese giriyorum...

- Problemler olabilir ama çözülür, ben zaten sevgi ve ışık içinde yaşıyorum diye düşünsen, bunu yaratsan hayatın daha kolay olmaz mı?

- Ya, of gerçekten seninle konuşulmuyor, ben gidiyorum yaa!

- Strese girmen de girmemen de senin seçimin. Biliyorsun herşey özgür irade.

- Strese girmek istemiyorum ki, içimde savaşıyorum kendimle...

- Savaşmayı bırak. Kabul et bu duygunu ve değiştir onu... Sen zaten sevgi ile sarmalanmış bir varlık değil misin? Kabul, unutma kabul!

- Tamam, kabul!

- :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder