14 Mart 2010 Pazar

4 saatlik bir eğitime gittim, hayatım değişti...

Aile Dizimi'ne gideceğim deyip duruyorum, 2 yıla yakın bir zaman olmuştu. Sonunda geçen hafta sonu Bilgi Paylaşım'da Canan Yolaç ile Aile Dizimi'ne katılmaya karar verdim, uzun zamandır kendisinin eğitimlerini takip ediyordum, ha bugün ha yarın derken gittim işte...

Ben yaşamımda bu kadar etkilendiğim başka bir eğitime katılmadım diyebilirim. Bununla karşılaştırabileceğim tek şey Reiki 3. seviye inisiyasyonu anı idir benim için yani o kadar, öyle diyeyim...

Canan Yolaç, bence Aile Dizimi'ne girişmek için muhteşem bir hoca. Olağanüstü pozitif, sakin, otoriter, yumuşak, güzel... Her şeyi bir arada toplayan muhteşem bir insan. En son gelen mailde şöyle diyordu Canan Yolaç:

"Gücünü insan ruhunun derinliklerinden alan bu yöntem, etkili ve kalıcı sonuçlara kısa sürede ulaşma özelliğine sahip. "Aile Dizimi" geçmişten süre gelen, içinize attığınız, bastırdığınız ya da farkında olmadığınız bir çok bağlayıcı olgunun, duygunun su üstüne çıktığı alanda etkili bir terapi yöntemi. Uygulanan bu yöntem, kişinin kendi yaşadıklarından yola çıkarak geçmişe doğru bir yolculuk yapmasını sağlıyor. Geçmişte yaşanmış olayların, sırların, aşkların, ölmüş çocukların, kürtajların, kazaların, kısaca bilmediği, görmediği olayların kişiyi nasıl etkilemiş olabileceğini net bir şekilde görmesini sağlıyor"

Bunun dışında Aile Dizimi yapan hocalar var elbette. En önemlisi Mehmet Zararsızoğlu. 80'li yıllarda Bert Hellinger tarafından uygulanmaya başlanan yöntemin de yetkili eğitmeni. Hatta geçen hafta Ayşe Arman'ın Hürriyet Gazetesi'nde kendisi ile ropörtajı vardı, internetten kolayca okunabilir.

Bu konu ile ilgili daha detaylı yazacağım. Şimdilik, gerçekten araştırmaya hatta katılmaya değer diyeyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder