25 Nisan 2011 Pazartesi

Tüm Yeryüzü Ekibi Üyeleri ve Işık İşçilerine Çağrı

Tüm yeryüzü ekibi ve ışık işçilerine bir açıklamada bulunmak istiyorum.

Geleceğimiz üzerindeki olumsuz görünümün sonuçları yüzünden sizler, insanları elinizden geldiği kadar hızlı eğitmeye çaba göstermelisiniz. Ortada, dehşetli tahminlerin yanı sıra; azap ve ıstırap dolu çok fazla bilgi dönmektedir.Bu bilgilerin kalbe girmesi, ya da bu bilgilerin imgelemlerinizi rahatsız etmesine izin vermiş olmak ise KÖTÜ HABER’dir. Bir başka insanın aklındakinin geleceği halini almasının, benim gelecek realitemin vizyonuyla bir ilgisi yoktur. Bunu hatırda tutmak önemlidir, kendi gerçeğinizle kendi kalbinizde kalın. Biz insanların, sosyal varlıklar olarak , kendi duygularımız, inançlarımız ve fikirlerimizin diğerleri tarafından yönlendirilmesi, onaylanması gereksiniminde olmak gibi bir alışkanlığımız vardır. Bu sadece gereksiz değil, tehlikelidir de. Sizler, herkes kadar iyisiniz. Sizin ayırt etmek yeteneği gibi bir armağanınız var. Doğruyu yanlıştan ayırt edebilir, en önemlisi ne hissettiğinizi bilirsiniz. Kalbinizin sesini dinleyin ve rehberlik için yüksek benliğinizle bağlantı kurun. Bizler her bir düşünceyle geleceğimizi yaratmaktayız. Eğer felaketi düşünüp, beklerseniz, inanın bana, gelmesine yardım edersiniz... YAPMAYIN…

Maalesef bir çok kişi fikirlerinin sorumluluğunu taşımıyor ve bu fikirleri diğerlerine yansıtmakla ne kadar zarar vereceklerinin farkına varmıyor. Bizlerin güçlü, ruhsal, ölümsüz varlıklar olduğumuz ve YARATMA yeteneğine sahip olduğumuz GERÇEĞi ile temas halinde kalmaya ihtiyacımız var.

Gelecekle ilgili her bir şey, değişebilir. Ve benim kanımca, harika zamanlara doğru yol alıyoruz. Gelecek şahane olacak ve artık bizim gerçekten kimler olduğumuzu anlayacağımız zamanlar çok yakın. Korkudan ve kontrolden özgürleşin. Baskıdan ve yokluk algısından özgürleşin. Yüksek benliğinizle iletişime geçin, büyüyün ve gelişin.

Benim gelecek ile ilgili vizyonum ışık ve sevgi ile; huzur ve mutluluk ile dolu. Geleceğim, benim yarattığımdır. Lütfen herkese hatırlatın ki; diğerlerinin söylediği hiç bir şey, insanın kendi gerçeğini değiştiremez. Diğerlerinin fikirleri, kendilerininmiş gibi benimsenmemelidir. Herkesin kendine air bir görüşü vardır. Bizler özgürce, özgür iradelere sahibiz. Ben negatif düşünceler içine girmiyorum, sizlerin de negatif düşüncelere gereksiniminiz yok. Yaşayın, sevin, gülün ve mutlu olun… Burada, bu güzelim Dünya Ana’nın bu muhteşem zamanlarında, sınırsız olasılıklarla dolu olduğunuz için mutlu olun. Gerçekten de gelecek SİZİN yarattığınızdır.

Sevgi ve Işıkla.

Michael Feddeler

Çeviri:Güneş Kurtulan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder