26 Nisan 2011 Salı

You Want God to Listen to You | Heavenletters

Bu aralar o kadar çok mızmızlanıyorum ki. Kendimi, yakın arkadaşlarıma ve aileme ne kadar yorgun olduğumu, ne kadar zor günler geçirdiğimi ballandıra ballandıra anlatırken buluyorum. Bu sırada içimdeki benle konuşuyorum elbette, her zamanki gibi. "Ne yapıyorsun böyle?" diye soruyor bana. "İnsancılık oynuyorum, ne var yani" diyorum ben de. Bu cevap tam olarak bilinçli değil, içimde başka bir yerlerden geliyor ve düşünüyorum. İçimde kaç tane ben var allahaşkına?!

Neyse bu karmaşık günleri yaşar, sürekli kendimi sorgular, yarattığım şeyleri nasıl yarattığım ve niye bunları kolayca değiştiremediğim için tanrı ile sürekli bir mücadele içindeyken bu Heaven Letters mesajı tam üzerine denk geldi. Türkçesi de umarım gelir ve sizlerle paylaşırım ama inanın öyle bir tempodayım ki, çeviri yapamıyorum. Affedin...

Sevgiyle ve ışıkla...

You Want God to Listen to You Heavenletters

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder