29 Ekim 2012 Pazartesi

Değişim Dönüşüm Günlükleri 4

Bilgisayarın başına geçmiş, spiritüel sitelerde geziniyordum. Şu an tam olarak adını hatırlayamadığım,''astral parazit şifalandırma''yla ilgili bir yazıyı okumaya başladım. Yazı bir dua niteliğindeydi ve içeriğinde; Yükselmiş Üstatlardan, Elohim'den, Meleklerden ve 5.Boyut Tıp ekibinden yardım isteniyordu. Yazıyı sesli bir şekilde okurken anlımın sol tarafına bir çizik atıldı. Bu sırada,bilinç altıma sorulan ve zihnimin duyamadığı bir soruya cevap verdim. Şu sözleri söyledim, ''Bana, Yükselişime ve Gezegensel Yükselişe negatif bir etki yapmayacak herhangi bir zarar vermeyecekse sadece biyolojik bir inceleme için beni alabilirsiniz.''

Aynı gece yatağıma yattıktan sonra bir ameliyat masasında uyandım (kesinlikle rüya değildi, uyandım). Yattığım ameliyat masası yerden 1 m ile 1,40 m yüksekteydi. Tavan beyaz ve yüksekti. İlk başta gözüme sarı bir ışık çarpmıştı, daha sonra bu ışığı gördüğümü hatırlamıyorum. Çiziği hissettiğim alnımın sol tarafını, kafatasımı, tırtıklı, keskin ve daire şeklinde bir metalle kesiyordu biri. Canım kesinlikle yanmıyordu ve çok güzel bir histi. Sağ bacağımın yanından bana doğru bakan bir yüz gördüm. Büyük siyah, sinek gözü gibi gözler. Beyninin işleyişi çok güçlüydü. Tüysüz, açık gri bir ten, kafası vücuduna göre büyük...




Etrafımda en az üç - dört kişi daha vardı. Uyandığımı anlamışlardı ama uyanıklığımın düzeyini anlamaya çalışıyorlardı. Düşüncelerimi  okumaya çalışıyorlardı. Bense kendimi kapatıyordum. Uyanıklığımı saklıyordum. Onları kandırabildim mi bilmiyorum. Bir gün yüzyüze görüştüğümde mutlaka soracağım :))  Birden korktum ve aniden uyuttular. Sonra tekrar uyandım. Aynı arkadaş yine gözlerime kitlendi, uyanıp uyanmadığıma baktı. Keşke korkmasaydım. Belki onlarla konuşabilirdim. Telepatik düzeyde iletişim kurabilirdik. Kafatasımı kesenin bileğini yakalamaya çalışırken uyutuldum. Hem alın beni inceleyin diyorum hemde ameliyat masasında saldırıyorum millete, insanoğlu gerçekten incelenmesi gereken garip bir yaratık :))

Üçüncü kez yine masada uyandım, yine gözlerime bakıyordu. Bu kez ani bir hamleyle sol elimle yakaladım başımı kesenin sol bileğini. Yakaladım ve durdum. Zaten kendimi şartladığım hareket burada bitiyordu. Daha fazlasını düşünseydim anlarlardı.Teni kalın, suni deri gibiydi. Yaptığım hareketi ve bunu yapma düşüncemi saklayabilmemi beklemiyorlardı. Ama şaşırmadılar. Onların beni okuduğu gibi ben de onları okuyordum.

O sırada bir şey fark ettim. Bu galaktikler, 5. boyut tıp ekibinin alnımda yapmış olduğu eterik ameliyatı inceliyorlardı. Yani kendi uygarlıklarının tıp teknolojisinin ötesini, bu bilgiyi bana galaktikler, olan bitenin ne olduğunu anlamam ve telaşlanmamam için vermiş olabilirler... Sonra yine uyutuldum. Keşke korkmasaydım, belki durumu lokal anestezik bir hale sokabilirdik :))

BİR-i

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder