10 Kasım 2011 Perşembe

11-11-11 Enerji Dalgasını Demirlemek

Aşağıda, 11-11-11 enerji dalgasını demirleme deneyiminizi desteklemek için kullanabileceğiniz bir uygulama bulunuyor. Sevgili Esra Tan'ın çevirisi ile bence yarın için muhteşem bir deneyim olabilir. Biliyorum yarın için bombardıman yaptın diyebilirsiniz ama yüreğinizin doğru bulduğunu yaparsınız nasıl olsa. :))

---

Başmelek Metatron'u, rehberlerimi, melekleri ve başmelekleri ve onların yanı sıra tüm ışık varlıkları, sevgilerini paylaşmaları ve 11-11-11 enerji dalgasını demirlemeye yardım etmeleri için çağırıyorum. Lütfen beni sevginiz ve yüksek titreşimli ışığınızla kuşatın ve yıkayın.

Başmelek Metatron'u önümde, Başmelek Rafael'i (İsrafil'i) solumda, Başmelek Gabriel'i (Cebrail'i) sağımda ve Başmelek Mikail'i arkamda durması için çağırıyorum. Başmelek Zadkiel ve Başmelek Ametist de Başmelek Metatron'un diğer tarafında enerjilerini ve desteklerini vererek dursunlar. Varlığımı meleksi koşulsuz sevgi ile coşturun. 11-11-11 enerji dalgasını kabul etmeye hazırlanırken, sevgiyi kabul edip yaymama izin verin.

Işığın ve sevginin Yükselmiş Üstatlarını, etrafımı kuşatmaları, aktivasyonda ve kendi üstatlığımda beni desteklemeleri için çağırıyorum.

Işığın ilahi varlıklarını, yeni enerji dalgası ile bağlantı kurmam ve onu içime çekip içimde barındırmama destek olmaları için çağırıyorum.

Ruhumu, ışığını parlak bir biçimde, varlığımdan bedenime, aurama ve gerçekliğime yayması için aktive ediyorum.


Ruh grubumu, ruhumla daha derin bir düzeyde bağlantı kurması ve beni koşulsuz sevgi ile sarması için çağırıyorum. Etrafımdaki varlığınızı deneyimlememe ve ruhumla işbirliği yapmanıza yardımcı olun.

Yaradan'ın enerjisini, varlığıma doğru ve varlığımın içinden akarak, bana uygun olan en yüksek titreşimli ışığı enerjime doldurması için çağırıyorum.

Yaradan'ın kaynağından, birçok enerji seviyesi ve bilinci ile 11-11-11 enerji dalgasının, Dünya'ya inip akmasını talep ediyorum. 11-11-11 enerji dalgasının, uygun olan en yüksek titreşimde, şiddette ve yoğunlukta bütün varlığıma akmasına ve tüm yönlerden kalp çakramla bağlantı kurmasına izin veriyorum.

Işığı nefesle içime çekerken, ışığın ruhuma derinden işlemesine, varlığımın tüm alanlarına, tüm yönlerine akmasına izin veriyorum.

Şimdi, 11-11-11 enerji dalgası deneyimini ve onu içime çekip onu içimde barındırmayı, ruhumda ve varlığımda, spritüel gelişimimi yükseltici yeni aktivasyonlar yaratması için kabul ediyorum.

Işığın niteliklerini enerji dalgasından kabul ederken, onu aynı zamanda Dünya'ya yansıtıyor ve demirliyorum.

Hakiki sevgiyi deneyimlememe, içime çekmeme ve içimde barındırmama izin veriyorum.

(Oturun ve tüm içgörüleri ve renkleri hissederek, fark ederek, her nitelik için aynı kaliteyi elde ederek, bu ışığı, nefeslerle içinize çekin.)

Açıklık niteliğini deneyimlemeyi, içime çekmeyi ve içimde barındırmayı kabul ediyorum.

Birlik, bütünlük, teklik niteliğini deneyimlemeyi, içime çekmeyi, içimde barındırmayı kabul ediyorum.

Mutluluk niteliğini deneyimlemeyi, içime çekmeyi ve içimde barındırmayı kabul ediyorum.

Güçlenme niteliğini deneyimlemeyi, içime çekmeyi ve içimde barındırmayı kabul ediyorum.

Somutlaşma niteliğini deneyimlemeyi, içime çekmeyi ve içimde barındırmayı kabul ediyorum.

Duyarlılık niteliğini deneyimlemeyi, içime çekmeyi ve içimde barındırmayı kabul ediyorum.

Kurtuluş niteliğini deneyimlemeyi, içime çekmeyi ve içimde barındırmayı kabul ediyorum.

Şimdi 11-11-11 enerji dalgasının, ruhumun varlığına karşı daha hassas olmamı, ruhumu kolaylıkla güçlendirmemi ve barındırmamı sağlamak üzere, varlığımla birleşip ruhuma karışmasına izin veriyorum.

Şimdi, 11-11-11 enerji dalgasını ve ihtiyacım olan aktivasyonların meydana gelişini kabul ederek oturuyorum. Her şeyin, ruhumun ve Yaradan'ın iradesinin ilahi kılavuzluğunda gerçekleştiğini biliyorum.

(İhtiyaç duyduğunuz, uygun gördüğünüz kadar uzun süre, ışığı nefeslerle içinize çekerek oturmaya devam edin.)

Sevgi ve birçok kutsamalarla...

Biz Başmelek Metatron, Lord Merlin ve Lady Portia'yız.

Mesajın orjinal İngilizce metni ve daha fazlası için tıklayın:
http://lovepeaceandharmony.ning.com/profiles/blogs/11-11-11-energy-wave-and-activation-by-archangel-metatron-lord-me

Çeviren: Esra Tan
http://lovepeaceandharmony.ning.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder