13 Kasım 2011 Pazar

11.11.11 Deneyimlerim / 11.11.11 Experiences

(please scroll down for the English version)

11.11.11 günü benim için büyük heyecan verici bir gün oldu. Nedenini tam açıklayamıyorum, belki büyük bir şeyler olacağını hissettiğimden, belki yıllar sonra ilkokul 1. sınıf defterimin en arka sayfasına o birinci sınıf çocukluğundaki yazımla 11 (on bir) 11 (on bir) 11 (on bir) yazdığımı tam da 10 Kasım günü keşfettiğimden, belki de bir mucize beklentimin gittikçe bir çığ gibi büyüyor olmasından.

O gün işe gitmemeyi tercih ettim bir kere. Sabah kalktım; Ayşe Ablam'la güzel bir kahvaltı ettik. Ayşe Ablam, 30 yıla yakındır tanıdığım, annemin de benim de yardımcımız ama bir yardımcıdan çok bir dost, yoldaş, bir melek; benim annem kadar yakın bir sevdiğim. Genelde bana Cuma günleri gelir ama bir önceki akşamdan gelir, birlikte televizyon seyrederiz, yemek yeriz, muhabbet ederiz, spiritüel konuşmalar yaparız. Kendisi 5 vakit namaz kılar, hiç okula gitmemiş, doğru dürüst okuma yazma bilmez ama o kadar aydın, o kadar bilgedir ki beni her zaman şaşırtır, güldürür, bilmediğim şeyler anlatır. Neyse birlikte kahvaltı ettik, sonra bir komedi dizisi seyrettik, bol bol güldük, güne güzel bir başlangıç yaptık. Kendisine bir önceki günden durumu anlatmıştım, bu günü ibadetler geçirelim kararı almıştık. Ben saat 10 buçuk gibi, özenle hazırladığım yatak odama çıktım. Kocaman bir minder, mumlar, tütsüler, bilgisayarım ve kocaman kolonlarla odamı düzenlemiştim. Saat 11:11 civarını da meditasyonla ve dünyanın, çevremin, kendimin iyiliği için dualarla geçirdim.

Tom Kenyon'un tavsiye ettiği epifiz bezi aktivasyonunu yaptım. 7 kere üst üste bunu dinledim sonra da yarım saat kadar merkezlenmiş kaldım. Bedenimde yoğun bir enerji akışı hissettim, kendimi bedenimin dışında çok daha büyük bir varlık olarak gördüm, deneyimledim diyebilirim. Bu meditasyonu bayağıdır yapıyorum ve her seferimde gerçekten epifiz bezinin olduğu bölgede büyük bir hareketlilik oluyor.
Daha sonra Başmelekler'le meditasyon yaptım. Asıl ilginç deneyimi burada yaşadım. Arkamda Başmelek Mikael vardı, diğerlerini tam hatırlamıyorum ama bütün varlıkları, ruhsal rehberleri, ışık varlıkları, ışık masterlarını çağırdım, ruhsal ailemi de. Ve diyebilir ki binlerce varlık toplandı. Sonra; Başmelek Mikael bana artık son bir şeyi (ne dediğini hatırlamıyorum, çip gibi bir terimdi) çıkaracaklarını, rahat olmamı, bunun biraz acıyacağını ama hemen iyileşeceğini söyledi. Bundan sonra tam kürek kemiğimin kenarından, omuzumun arkasından yaklaşık 2 cm derinliğinde, 1 cm çapında diyebileceğim; kurşuna benzer bir şey çıkardılar. Bu gerçekten fiziksel olarak orada mıydı bilemiyorum ama o sırada kendime dışarıdan bakıyordum ve orada olduğunu ve çıkarıldığını gördüm. Çıktıktan sonra yerinde derin bir boşluk kaldı ve Başmelek Mikael burayı mavi bir ışıkla, sanki lazerle yapar gibi resmen tamamladı. Yani kan, kılcal damarlar, deri katmanlarının oluşumunu bildiğiniz "gördüm". Bundan sonra melekler bana "artık hazırsın" dediler. Neye hazırım deyince "artık yaratmaya hazırsın" dediler. Ağzımda enteresan bir tad oluştu, tanımlayabileceğim bir tad değil, bu mavi ışığın bir tadı ve sesi vardı ama tanımlayamıyorum inanın. Sonra beni altın rengi bir ışıkla yıkadılar, sonra da beyaz, içinde altın rengi parçalar olan bir ışıkla. Bu sırada ağzıma çilek, armut tadı geldi ve kokusunu da hissettim. Çok ama çok inanılmaz bir deneyimdi. Melekler hep birlikte gülüyor, el çırpıyordu. Sanki üniversiteden mezun olmuşum gibi hissettim. :))

Günün bundan sonrası için programımız akşam bir nefes seansı ve sonrasında bir kundalini yoga meditasyonu yapmaktı. Nefes deneyimim de bir o kadar ilginç ve yukarıdakinin tamamlayıcısı gibiydi.

Nefese başladık, üçüncü gözümde derin bir his başladı. Sanki orada bir çark, bir dişli var ve çılgın gibi dönmeye başladı. Ve derinden, içimden ve heryerden gelen bir ses şöyle dedi: "artık görmek için gözlerine, duymak için kulaklarına, tatmak için diline, dokunmak için parmaklarına, konuşmak için ağzına ihtiyacın yok". "artık sen yaratmaya hazırsın". "git ve istediğini yarat". Sonra beyaz bir koridora girdim, yüzlerce kapı vardı. "içinden gelen kapıyı seç" dedi ses. Ödüm patlayarak ve aslında çok korkarak yavaş yavaş yürüdüm. "geri dönsem, gitmesem" diyordum ama ses beni destekliyordu "git, çok çok kolay olacak, bütün herşey sende, senin elinde, yaratıcı güç sende, git, git". Neyse korka, çekine bir kapı seçtim. Kapının numarası ne olsa beğenirsiniz? 303 tabii ki. Hah, benim 3 boyutlu egosal zihnimin tam istediği şey, zihnim "hah, iyice şizofren oldun, al işte sana Matrix'e bağladın" diye beni yemeye başladı ama diğer ses "rahat ol" diyordu, "kendine güven, bırak bunları, gir içeri". Girdim ve bir şok daha. Büyük, sonsuz, uçsuz bucaksız beyaz bir alandayım. (Yine Matrix). Ses "bırak bunları, koş" diyordu "kooşş!". Koşmaya başladım, koştukça ayaklarımın altında yeşil çimenlerden bir yol oluşmaya başladı. (Bu sırada öksürüp, kusma hissi ile doluydum, Ebru ve Ceylan'sa destekliyordu, "derin nefes, bırakma, derin, bağlantısız nefeess, deriiinnn"). Çimenlik yoldan koşarken altın rengi bir at olduğumu fark ettim. Ses sakince "bir at ol, özgürce koş" diyordu. Bir at olup özgürce koşmanın ne kadar muhteşem bir duygu olduğunu gördüm. (4 ayak güzel bir şey bu arada. :))) Sonra yine altın rengi bir kartal oldum "kuş ol özgürce uç" diyordu ses. Bir yunus oldum, altın rengi bir yunus "balık ol, özgürce yüz" diyordu ses... Bir yılan oldum, altın rengi bir yılan, "şifalı sularda yüz" diyordu ses. "ağaç ol, enerji ver", "bitki ol, şifa ver", "çiçek ol, renk, koku ver" diyordu. "Güneş ol, ver", "Ay ol, al", "dünya ol, yaşat"... Şoklar içinde bütün bunları olup her birinin nasıl bir şey olduğunu deneyimledim, neler yapabileceğimi, nelere kadir olabileceğimi. "Sende saklı bütün yetenekler açığa çıktı artık" diyordu ses. "İstediğini yap", "istediğin gibi oyna onunla, zamanda git, evrende git, zihninden konuş". Hepsini tam hatırlayamıyorum ama Merlin gibi bir sürü yetenek saydı. :))) Daha bayağı bir şey var ama genel olarak meditasyon böyle bitti.

Kundalini meditasyonu da o gün tüm dünyada farklı gruplar tarafından yapılan bir meditasyondu. 30 kişilik bir gruptuk, enerji inanılmazdı. Sanki hep birlikte büyüdük, büyüdük, milyarlarca kişi  birbirimize omuz verdik, dünyanın çevresini sardık ve şifa verdik. Ben öyle hissettim...


Ne diyeyim bilemiyorum. 11.11.11 benim için büyük bir deneyimdi. O gece bir rüya gördüm. Tüm şehir yıkılmıştı, yollar yapılıyor, binalar inşa ediliyordu. Büyük değişim başlamıştı. Öyle hissettim.

Cumartesi sabah kalktım. Duşumu aldım, hazırlandım. İşe gittim. Çalıştım. Akşam geldim, yemek hazırladım. Yani çok da mucizevi yeteneklerim varmış gibi değilim ama kim bilir, zaman içinde geliştirsem kim bilir neler yaparım? :))

---

On the morning of 11.11. 11.; I prepared my bedroom with candles and scent sticks, have speakers and my lap top ready, i left that scene for breakfast. :)


I had a nice breakfast with a special person, she is actually the cleaning lady but this is a very small part of her in my life, i have known her all my life, she is the helping hand of my mother's too, she is; i believe an actual angel, so wise and funny most of the time, she is a very good friend, a mother, so many things to me. It was the day for her to come (she always come on Thursday nights so we spend time together) so we had breakfast together. I forbid her :) to do anything that day and we talk about spiritual things too much so she did understand. (This woman has never been to school, barely read and write, yet she is one of the most wise people i have ever known) Then we watched a comedy series, two episodes, and we laughed so much with tears in our eyes, it was great fun. And around 10:30 i left for meditating and she left for her own praying in another room. I started with the pineal gland activation Tom Kenyon recommended. I did that 7 times and around 30 minutes of centering myself afterwards. That was a big energy flow which happens all the time especially in my pineal gland area. After that i did the meditation AAM recommended. I did mantras. I continued until 12:30. The real interesting thing happened during the archangels meditation. I felt the energy through my body. The angels came, made a circle around me, all light beings, ascended masters, i can say thousand of beings somehow and they said they're going to take the last "thing" out. I did not know what they ment obviously but AAM came to me (he was at the back the whole time) and with a blue light, he did some kind of an operation, comforting me through out the process, "keep calm, this will be a simple procedure" etc. and they actually did an operation on the back of my right shoulder, just to the left of the big bone (i don't know the name in English, you understand, the shoulder bone) and they pulled out something i can not properly explain, it looked like an ear plug but it was kind of a metal. I was so very shocked, i did not know what it was, i do not know if it was there really, phisically ???. But i felt it with all my senses. I hurt quite a lot. It left a 2 cm deep, 1 cm wide gap (i could see my back!!!) and AAM actually filled that place with small vains, blood and skin layers, he healed it with his blue light and the pain got less and less and eventually went away. After that, they said "you are ready". Now you are ready to "create". I had an unknowing taste in my mouth, they were washing me with a deep blue light and it was so strong, it is nothing i can refer to, a very new taste. And started the tast of strawberries and pears. :))) i have no idea why? :) And came the golden light. White light with golden sparkles... They were clapping as i was in a graduation ceremony. !!!!

So this is the first part!

The second part is :)) in the evening we went with friends for a transformal breathing session which we do every Saturday morning, this time it was special for Friday night.

If anyone has been to a breathing session, you know it is a deep experience, intense and i usually clear up so many blockages there and i always have lots of stories to tell in the meditation but this was something definetely much much much more...

First i felt a pain on my 3rd eye. Exactly between my eye brows, as if there is a small wheel there, turning so fast. Again, beings told me (i could hear the voice only) your third eye is now active. They said: "you don't need your eyes anymore to see, you don't need your ears anymore to hear, you don't need your fingers now to feel, you don't need your mouth anymore to speak, you don't need your tang now to taste (exact words!!!). You're ready they said. And came a long corridor with hundreds of doors. They said "go to the door you think is appropriate and create the life you want". I was afraid, furois, i felt like a small bird, flying for the first time. Then i went to a door, it was 303 and of course my 3rd dimension brain said "ooohh yes, you watched too many Matrix and see where you end up with" :))) Anyway i ignored it and went inside and i was shocked again since it was a totaly empty, infinite white space. So, more Matrix. Then the voice said, leave that now, you just go, just gooo! And i started walking and a greep road started in front of me as i walked. Green grass road. I i became a golden horse. (Yes i was a horse and running as a horse is a great feeling, i know it now:))) The voice keep saying, be a horse and run freely, i became an eagle and the voice said be a big bird and fly freely, i became a snake and went down a river, any way i became many animals. Later the voice said "become the sun and give" "become moon and take"... "become a tree and accept", "become a plant and heal", "become a flower and scent" etc. etc. Finally the voice said i can do anything, travel time, talk to people with just my enery, teleport myself anywhere, move anything with my energy... That was it.

Well after that we made a closing meditation, a very crowded group and the energy was hugeee!

These are my experiences yesterday.

I had a deep sleep yesterday and a dream of every road and building crashed. I guess it symbolizes the change.

I woke up, had a shower, prepared myself. I went to work. Came home, prepared dinner.

I am no different at all!

So, i don't know.

I guess time will tell, huh?!!

Oh, and one last thing. Maybe you know in muslim countries there is a praying time we call "namaz" 5 times in a day. It is actually a meditation time which i don't do because i have always been a deist. Never felt religious in my life. But 5 times every day you can hear "ezan" which is the invitation for prayers outloud of mosques. On Fridays, since it is a sacred day for muslims, noon time is a longer prayer and it starts with a special longer prayer for that day. And this Friday, since the days are now very short, it was nearl around 11:11 AM. It is interesting isn't it that 11.11.11 is on the sacred day and the sacred prayer time. :))))

5 yorum:

  1. Ebrucum, yaşadıkların/anlattıkların beni de içine aldı götürdü. Ben de ordaydımı hissettirdi. Kimbilir, belki de soluduğumuz şey aynı olduğundandır :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Müthiş bir deneyim olmalı. Yaşamış gibi oldum demek fazla olur eminim, ama okurken izledim resmen. Paylaştığınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Böyle hissetmeniz benim için büyük zevk.:)
    Hepimiz aynıyız, bir'iz işte. Muhteşem değil mi?
    Sevgi ve ışık, hepimize...

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  5. Harika bir deneyim.

    YanıtlaSil