28 Şubat 2011 Pazartesi

Şükredilecek Şeyler...

Bugün, gözlerimi açtığımda "Günaydın" diyebildim. Gözlerim gökyüzünü gördü, ağzım kendimle konuştu. Kulaklarım dışarıdan geçen araçları, camın önüne konan kuşların seslerini duyabildi. Sıcacık bir evim, bir dolap dolusu giysim vardı. Yüzümü yıkayacak buz gibi suyum, duş alacak sıcak suyum vardı. İçecek çayım, yiyecek yemeğim, çalışacak bir işim, güvenebileceğim bir ortağım, "günaydın, iyi haftalar yavrum" diyecek bir annem, beni arayan arkadaşlarım, akşam kapıyı açacağım beni seven bir eşim vardı. Bugün, yürüyecek bacaklarım, yazı yazacak ellerim vardı. Bugün, sevgiyle köprüsünün üzerinden geçtiğim bir şehrim, olumsuz görünen herşeyine rağmen gurur duyacağım, barış içinde bir ülkem, güzel insanlarım vardı. Akşam evime getirebilecek içi dolu bir torbam, canımın çektiğini alacak param vardı. Bugün, şükredecek; eğer ararsam binlerce şeyim vardı...

2 yorum:

  1. Yazılarınızı büyük bir keyifle okuyorum. İyi ki varsınız. İyi ki bu blog var. Bazen başka sevdiğim bloglar veya siteler gibi kaybolacağından ürküp kaybolmasını istemediğim yazılarınızı bilgisayarıma kopyalıyorum. Umarım her aradığımda sizi bulabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, iyi ki bu sözleriniz var, iyi ki siz varsınız.
      Yaşamda olduğum sürece umarım burada olabilirim.
      Sevgiyle kalın...
      Her zaman mail ile bana ulaşabilirsiniz: ebrualtan@gmail.com

      Sil