7 Haziran 2012 Perşembe

Bizi Sıkıştıran Şeyleri Salıvermek

Musa Kocatepe'nin izni ile kullanılmaktadır. http://www.sayaka.com.tr

6 Haziran 2012'den itibaren geçişe hazırlık olmak bize verilen destek biraz daha artırıldı.
Bu kapsamda; sizlerin de kendinize uygulayabileceğiniz, akrabalarınıza, arkadaşlarınız ile paylaşabileceğiniz bir tekniği aşağıda izah ediyorum.
Aşağıda 4 adet 7'li rakam dizisi verilmiştir.
Bunların her birini sıra ile çalışacağız.

YEŞİL 8246615
MAVİ 7714411
TURUNCU 2218648
ALTIN 8644111

Bu sayıları bir kağıda yazabilir veya ezberleyebilirsiniz.
Önce ilk sıradaki rakamları tek tek veya bir bütün olarak yeşil renk ile yazılmış olarak görün. Bir süre bu rakam dizisine bakın bir süre sonra silik bir görüntü haline dönüşecekler. Bu durumda iken o görüntüyü bir yeşil ışık demeti olarak kalbinize getirin.
Sonra ikinci sıradaki rakamlara mavi renk ile benzer çalışmayı yapın.
Üçüncü sıradaki rakamlar için turuncu ve dördüncü sıradaki rakamlarla altın rengi ile çalışın.
Sonra verilen destek için teşekkür edin ve bırakın.

Bu sürecin sonunda size yaşadıklarınızı fark edebilmeniz için eşzamanlılıklar (tırnak içinde tesadüfler) sunulacaktır.
Bunları fark ederseniz, şu an nedenini bildiğiniz veya bilmediğiniz ve sizi sıkıştıran neler var ise temizlenmeye başlayacaktır.
Uygulamayı gün içinde bir kaç defa yapabilirsiniz.

kaynak: http://www.kosulsuz-sevgi.com/drupal/ (dikkat; sadece üye olarak görebilirsiniz)

7 yorum:

  1. İlginç ama bu rakamlar neyin kodları-şifreleri bir de onu açıklasaydınız bari...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bilmiyorum ki. güzel ama kolayca ezberledim. :)

      Sil
    2. Peki ne deneyimlediniz? Şöyle birşey oldu diye bize bahsedebileceğiniz bir aktivite-deneyim oldu mu?

      Sil
  2. Izgara ve astral plan üzerine yapılan meditasyonlar oldukça etkili oldu sanırım.
    Vizyonlar, imajlar, hayaller berraklaştı.
    Şekiller, formlar, imajlar, soyut düşünce, her şey inanılmaz.
    İnanılmaz bir hızla değişiyoruz ve yükseliyoruz.
    Umarım bu tanımlanamaz değişimleri ve her şeyi hep birlikte öğreniriz ve keşfederiz.
    Herkese sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Dün akşam ilk defa bu çalışmayı yaptım. Bu sabah da bir daha yaptım.
    Tabii blokajları temizlemek için an içinde o kadar çok şey yapıyorum ki olan her olayı tek bir çalışmaya bağlamak çok zor ama genel olarak bir örnek vereyim. Bankalar ile oldum olası hiç yıldızım barışmadı, en ufak bir sorunda büyük tepkiler göstermek gibi bir huyum var. "Bankalardan nefret ediyorum", "Hiç bir banka ile işim olmayacağı günü iple çekiyorum" gibi aslında altında para ile ilgili önemli blokajların yattığı bir çok cümle sarfederim sık sık. Ve bunu fark ede ede, yine elimde olmaksızın bu cümleler dökülür ağzımdan.
    Bu sabah bu konuda yine ciddi bir olay oldu. Ben, önce her zamanki tepkimi verdim ama aradan bir kaç dakika geçmedi ki olayı kendi haline bıraktım ve ilk defa bu kadar rahat davrandım, ben de kendime şaşırdım.
    Yani örnekse, benim açımdan iyi bir gelişme bence. :)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. neyin kafasını yaşıyorsunuz ne yiyip ne içiyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir soru bu :)
      Meyve, sebze, her tür ot ve peynir ile besleniyorum.
      Sigara, alkol, uyuşturucu, hiç bir kimyasal ilaç ve gıda maddesini, paketlenmiş, işlenmiş şeyleri kullanmıyorum.
      Çay, limonlu su, her gün 1 tane Türk kahvesi, arada ayran içiyorum.
      Olabildiğince bedenimi seviyorum (o bana Allah'ın, bütünün emaneti ve bence herkese nasip olan bir şey de değil), doğada bol bol zaman geçiriyorum, yürüyorum, koşuyorum...
      Dolayısı ile Allah, ben yani evrendeki tüm varlıklar varız.
      Ama tabii şimdi ve burada temel olarak kendi kafamı yaşıyorum.
      Bilmem cevap oldu mu?
      Siz kimin kafasını yaşıyorsunuz? Pardon ya da neyin mi demeliyim?
      Sevgiyle kalın...

      Sil