6 Haziran 2012 Çarşamba

Tanrı’nın Yüzü

Tanrı dedi ki:

Kendinizi güzel olarak kabul etseniz, dünyada bir başka yürür, dünyaya övgülerde bulunurdunuz. Dünya da sizin sayenizde bir başka dönüyor olurdu. Dünyanın ritmi değişirdi. Sizin kendinizi ve dolayısıyla dünyayı nasıl gördüğünüze bağlı olarak dünya da kendisini değiştirip dönüştürürdü.

Sizden güzel olarak bahsettiğimde sizin yüreğiniz olan güzelliğinizden söz ediyorum Ben.

Bir moleküle nasıl baktığınızın, onu hangi gözle gördüğünüzün o molekül üzerinde tesiri olduğunu bilim göstermiştir. Peki kendinize yönelik bakışınızın sizi nasıl etkilediğini düşünüyorsunuz acaba?

Kendinizden hoşlanmaya, kendinizi sevmeye bakın siz. Bunu yapmalısınız. Kendinizi Benim -keskin ve net görüşlü Bir'in- sizi gördüğüm gibi görmeye bakın, bu noktaya gelin. Bu konuda hiçbir fikir ayrılığımız olmasın. Güzel olduğunuzu söylüyorum. Bana inanın. Yüreğimin güzelliğisiniz. Benim güzelimsiniz; Benim güzel, güzel Sevgi Çocuğumsunuz. Benim güzel aziz canımsınız. Benim olun. BenimSİNİZ. Sadece güzellik yaratabilirdim. Bir Yaratıcının sanatkarıyım Ben. Siz de Benim güzel Yaratım, güzel Hilkatımsınız. Benim Sanat Eserimsiniz.

Dünya size istediğini söyleyebilir, istediğini diyebilir ama siz kendinize güzel demelisiniz, çünkü sizi Ben yarattım.

Adeta çömlekçi çarkında şekillenmiş sevgimsiniz Benim. Kendisini tamamlamaya devam eden, Benim zaten tamamlanmış, bitmiş mamulümsünüz. Bazı renkler ekliyorsunuz, ama boyamak için değil parlaklık katmak, yansıma ve ışık oluşturmak için. Güzelliği Ezeli, Ebedi ve Sonsuz olan Tanrı'nın ışık saçan varlığısınız. Güzelliğiniz doğuştan.

Şu andan itibaren güzel olduğunuzu bilin siz. Güzel olduğunuzu kabul edin. O zaman güzelliği dünyaya da yansıtacaksınız. Dünyanın güzelliğinizi görmeye ve kendi güzelliğini idrak etmeye ihtiyacı var.

Artık kendinizi küçük görmeyin, ne Bana karşı, ne kendinize ne de bir başkasına karşı. Sizin güzelliğinizi Ben tasdik ettim, sizi güzel olarak onayladım. Üzerinize "Tanrı'nın Yaratısı ancak güzel olabilir. Tanrı'nın güzelliğini yayıp yansıtma görevi bahşedilmiş Tanrı'nın güzel bir Varlığı işte. Bu kişi tam bu görevin insanı, işinin ehlidir. İmzalanmış ve mühürlenmiştir, Tanrı," diyen bir mühür bastım Ben.

Bu tabii ki bir görev, bir vazife değil. Yapmanız gereken tek şey kendinizi güzel olarak bilmektir, böylelikle dünyadaki herkes de sizin güzelliğinizle kutsanmış olacak ve kendi güzelliğini idrak noktasına gelecektir. Hilkatımın güzelliği kutsanmıştır. Yüreğiniz kutsanmıştır. Işınız kutsanmıştır, zira Benimdir o.

Kendi güzelliği içinde parıldayan Işığımsınız Benim. Benim bireyselleşmiş, kişilik kazanmış güzelliğimsiniz. Güzelliğimsiniz Benim.

Bir daha asla köşeye sıkıştırmayın kendinizi. Bir daha asla yüzünüzü örtülerle gizlemeyin. Tanrı'nın Yüzüsünüz, öyle olun o halde.

Kendinizi kendinizden mahrum etmeyin artık. Bunun amacı ne ki? Tevazu değildir bu. Egonun bir şaşırtmacasıdır. Ego der ki:" Senin güzel olman nasıl mümkün olabilir ki? Herkesin en çirkini, en nahoşu bile olabilirsin sen. Bununla gururlansana. Sadece nahoş ve güzellikten uzak değilsin. Tek başına, bariz olarak böylesin sen. Kendini kandırma. Seni çok iyi tanıyorum ben."

Ego sizin kendinize yönelik bakışınızı, algınızı bir güzel serçe parmağına dolayıp oyuncak etmiştir. Ego sizi küçültüp, yere yakınlaştırır ki etrafınıza sarınıp tutunabilsin.

Güzelliği ya da egoyu seçin. Bana yardım etmeyi ve Benimle işbirliği yapmayı seçin. Hakikati ya da yavan illüzyonu seçin. Tanrı'yı seçin. Sevgiyi seçin. Güzelliği seçin. Onu isteyin, talep edin. Nereden geldiğinizi bilin. Gelmiş olduğunuz, kaynak bulduğunuz sevginin dahilinde topraklanın, köklenin. Egoya yeter deyin. Tanrı'dan yana daha çok bakın. Gelin. Ben sizinle Bir araya gelirken siz de Benimle buluşup Bir araya gelin.

Çeviren: Engin Zeyno Vural

Copyright © 1999-2007 Heavenletters™
Tanrıya ve kendi yüreklerine daha yakın olmaları için İnsanoğluna yardım eden
Gloria Wendroff, Overseer (Sorumlu yönetici)
The Godwriting™ International Society of Heaven Ministries
703 E. Burlington Avenue, Fairfield, IA 52556
Email angels@heavenletters.org
Ziyaret edin www.heavenletters.org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder